Skip to content

Elke dag weer werken we samen om Nederland klantvriendelijk(er) te maken. Dit houdt in dat we elke klant, hoe deze ook contact met ons opneemt, te woord staan en serieus naar ze luisteren. Op die manier ontzorgen we onze klant en de klant van onze klant. We zijn bereikbaar, flexibel, resultaatgericht en staan graag in verbinding met een ander.

Navigeer snel naar

Dit is wat we elke dag doen.

We runnen geen webshop, kunnen geen CV-ketels vervangen en zijn geen makelaar van beroep. Maar bereikbaar zijn voor jouw klanten en helpen wanneer er storingen, vragen of verzoeken zijn, dat kunnen we wel. Zo wordt je klant altijd gehoord en geholpen. Ontdek wat we bieden aan onze klanten.

Als de verbindende schakel tussen ruim 1000 organisaties in Nederland en hun klanten werken wij elke dag weer met passie aan empathische, flexibele en resultaatgerichte klantcontactoplossingen. We staan klanten 24/7 te woord, luisteren aandachtig en bieden de kwaliteit die onze partners van ons verwachten.

Ontdek hoe wij werken.

Dit is ons verhaal.

Al sinds 1992 helpen wij klantcontact toegankelijk(er) te maken. Van het reactief beantwoorden van inkomende telefoongesprekken tot directe verwerking van de opdracht in systemen van onze partners. Ondernemen Makkelijk(er) Maken, daar geloven we in. Dat doen we door oplossingen op maat te verzorgen, waardoor bedrijven – groot en klein – zich weer kunnen richten op hun core-business.

Als de verbindende schakel tussen ruim 800 organisaties in Nederland en hun klanten werken wij elke dag weer met passie aan empathische, flexibele en resultaatgerichte klantcontactoplossingen. We staan klanten 24/7 te woord, luisteren aandachtig naar elk verhaal en bieden de kwaliteit die onze partners van ons verwachten. Elke dag weer, al meer dan een kwart eeuw lang.

Medewerkers met een luisterend oor.

Klantvriendelijkheid gaat om het bieden van een – digitaal of analoog – luisterend oor, of dat nu in een traditionele winkelomgeving is, online of telefonisch. Als je zorgt dat een klant zich gehoord voelt, en je hem of haar een persoonlijke ervaring kunt bieden, zorg je voor en toekomstbestendige organisatie. Dat is precies waar onze klantcontactmedewerkers in het spel komen.

En met een gouden hart.

Onze medewerkers voelen zich altijd verantwoordelijk om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn. Deze verantwoordelijkheid reikt verder dan alleen luisteren en het te woord staan van een klant. Het bieden van een kwalitatief goed antwoord zorgt voor ultieme voldoening. Zowel bij klant als bij onszelf. Onze partners ervaren ons als directe collega’s, omdat onze samenwerking zo vertrouwd en nauw is.

0
afgehandelde gesprekken per jaar
0
afgehandelde gesprekken per maand
0
afgehandelde gesprekken per dag

En, ben je enthousiast? Solliciteer direct.

Laat je gegevens achter en één van onze collega’s neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.

  • Doe werk dat er toe doet
  • Werk waar en wanneer jij wilt
  • Een gemotiveerd team van collega’s
Back To Top