Het keurmerk én de bijbehorende sterren zijn een direct resultaat van het MTO van Fan Factory: de Fan Scan. Deze hebben we vorig jaar ook met succes uitgevoerd en toen hetzelfde keurmerk mogen ontvangen, weliswaar met 2 van de 3 sterren.
We vinden het belangrijk dat onze medewerkers met plezier naar hun werk gaan, en om daarvoor te blijven zorgen, hebben we zoveel mogelijk feedback en informatie vanuit medewerkers nodig. In december 2023 hebben onze medewerkers daarom anoniem het MTO opnieuw ingevuld en hebben ze DIRECT Klantcontact breed beoordeeld. In januari 2024 werden de resultaten uit het MTO aan ons getoond en daar zijn we ontzettend blij van geworden! Enkele fantastische resultaten uit het laatste MTO:
Deze uitkomsten weerspiegelen de toewijding, het harde werk en de samenwerking van iedereen binnen DIRECT Klantcontact. Het is geweldig om te zien dat onze aangescherpte focus op medewerkerstevredenheid zijn vruchten afwerpt en dat onze medewerkers zich gemotiveerd en gewaardeerd voelen tijdens hun werk. Dit motiveert ons alleen maar meer om door te gaan met het verbeteren van onze werkomgeving en het werkplezier, aangezien we natuurlijk ook specifieke aandachtspunten onder de loep hebben genomen. Zo blijven we onze medewerkers centraal zetten en gaan we samen voor succes!
Afgelopen week was het de Nationale Klantcontact Week. Een fantastische week waarin onze hardwerkende klantadviseurs centraal stonden en even flink in het zonnetje gezet werden. We nemen je mee in hoe wij deze mooie week hebben gevierd…
Lees meerVorige week vond de allereerste editie van het ASM Student Festival plaats. Een gratis festival voor studenten, waar gezelligheid, goede muziek, lekker eten en het werken aan je toekomst centraal staan. Een mooie …
Lees meerVan kantoor naar festivalterrein: we vierden het DIRECT Zomerfeest 2023 op het ASM Festival langs de Rijn! Wegens het grote succes van vorig jaar stonden onze collega’s dit jaar weer te swingen op het verhoogde terras in …
Lees meer