Mensenwerk

“Ik kan met zekerheid stellen dat klantcontact echt hét vak is waar ik mijn ei in kwijt kan. Ik heb in mijn eerdere carrière al 10 jaar gewerkt voor de OHRA. Ik heb daar diverse functies bekleed, van outbound klantcontactmedewerker tot aan retentiespecialist. In deze jaren heb ik ontdekt dat klantcontact een mooi vak is om het beste uit de mens te halen. Het gaat vaak om maatwerkoplossingen en echte gevoelens.”, vult Carin aan.

Rust in de chaos

“Misschien gek om te horen, maar ik houd van chaos. Zelf ben ik de rust zelve. Maar wat mij aanspreekt bij DIRECT Klantcontact is dat dit een bedrijf is dat continu in beweging is en waar zaken niet 100% zijn dichtgespijkerd. Kortom: er is genoeg ruimte voor nieuwe goede initiatieven. En de klant en agent staan beiden helemaal centraal. Werken met een team aan gemotiveerde klantcontactmedewerkers, geeft mij de meeste energie.”.

Ik ben erg op mensen gericht. Naast mijn rol als Teamleider ben ik ook actief als Priester in de kerk. Alles wat ik daar leer neem ik ook mee naar mijn zakelijke leven. Net op een andere manier een boost geven aan dingen. Alles wat je meekrijgt, kan je opnieuw inzetten.
Carin Copper, Teamleider

Een warm welkom

“Mijn eerste indruk van DIRECT Klantcontact was een bevestiging van wat ik bij de sollicitatie al voelde, een warm welkom. Ik voel mij heel erg thuis en mensen zijn erg blij met mij. Vooral de korte lijnen, open cultuur en aanspreekbaarheid van het team siert dit bedrijf. Ik ben zelf ook erg direct. Mensen moeten daar vaak aan wennen, maar hier is dat helemaal niet aan de orde. Ik heb de eerste weken binnen DIRECT ook al in de lijn gezeten, om te ervaren wat agents ook doen. Ik ben nu mijn eigen team aan het vormen, maar houd me ook bezig met klachtenafhandeling. Kortom: genoeg te doen.”, vertelt Carin.

Kwaliteit betekent blije klanten en blije agents

“Alhoewel ik mij er erg goed van bewust ben dat je als Teamleider in een spagaat terecht kan komen, probeer ik er altijd voor te zorgen dat de balans tussen blije agents en blije klanten gelijkwaardig blijft. Naar de toekomst toe hoop ik goede contacten te onderhouden met onze relaties.

Kijkende naar het team van agents, heb ik de ambitie om het te doen zoals ik dit altijd heb gedaan, persoonlijke aandacht voor de persoon zelf. Dit betekent verbinding maken en duidelijk maken dat we het met z’n allen doen. En ach, alles wat nieuw is, is een uitdaging. Mijn lijfspreuk is vaak ‘ik heb het nog nooit gedaan, dus ik kan het!’ en zo sta ik ook hier in de wedstrijd. Ik vind het machtig mooi wat ik allemaal in mij heb en wat ik kan gebruiken.”, sluit Carin dit verhaal mee af.

Maak kennis met onze kennisbank.

Leer ons kennen
18 september 2024

Bij DIRECT Klantcontact draait alles om mensen. Daarom stellen we je graag voor aan onze toppers van werknemers, met deze keer Anne Marie de Cock in de hoofdrol!

Lees meer
Leer ons kennen
24 juli 2024

Onze financiële rots in de branding: maak kennis met onze altijd opgewekte Patrick Magendans. Inmiddels meer dan één jaar werkzaam als Financieel Manager bij DIRECT Klantcontact, waar we superblij mee zijn!

Lees meer
Verhalen
26 april 2024

Helga heeft al een tijdje een droom: teamleider worden. Ze zit al jaren enorm op haar plek bij DIRECT Klantcontact. Als senior klantcontactmedewerker is ze onder andere dagelijks bezig met het inwerken van nieuwe …

Lees meer
Ook iedere dag mensen blij maken? Bekijk dan onze vacatures en maak het verschil.
Solliciteer DIRECT
Bellen Bel DIRECT