Voor iedereen een plek.

Als inclusieve werkgever zorgen we ervoor dat iedereen meedoet. Diversiteit zien we als unieke verschillen tussen mensen – of het nu gaat om opleidingsniveau, gender, culture achtergrond, of hoe mensen kunnen bijdragen in hun werk. Inclusiviteit houdt voor ons in dat we al die verschillen omarmen en iedereen een plek geven. Daarom zijn we altijd bezig met het verwelkomen van iedereen die iets speciaals te bieden heeft. Zo zorgen we ervoor dat iedereen zich welkom voelt!

De medewerkers van DIRECT Klantcontact kenmerken zich als ontzettend betrokken. Het hart zit altijd op de goede plek.
Helga van den Bosch, teamleidster bij DIRECT Klantcontact

Werken waar en wanneer ik maar wil!

Voor iedereen een plek bij DIRECT, letterlijk. We vinden het belangrijk dat jij je thuis voelt bij ons, dat je de vrijheid voelt om het beste uit jezelf te halen. Daarom stimuleren we het “Werken waar en wanneer ik maar wil” beleid. We vertrouwen er dan ook op dat wanneer iemand kiest voor thuiswerken, dat voor hem of haar ook de meest geschikte manier is om te werken. En of je nu dichtbij of ver weg werkt, we zorgen altijd voor échte verbinding. Want dat vinden we ook heel belangrijk!

Bij DIRECT zijn we...

DIRECT.
Het zit in de naam, maar het is ook echt waar. We zijn heel direct met zijn allen en daardoor krijgen we ook veel voor elkaar. Je weet altijd waar je aan toe bent. ;)
Vrije vogels.
"Werken waar en wanneer ik maar wil!" - of dat nu op kantoor, thuis, of vanaf Bali is. Zolang je je werk goed doet, zijn wij blij. Al vinden we het natuurlijk héééul gezellig om je af en toe op kantoor te zien!
Menselijk, duh.
Jij en jouw ideeën tellen. Of het nu gaat om het opvrolijken van ons kantoor of iets wat jouw werk leuker maakt, je kunt het altijd delen. Samen komen we altijd tot een plan!
Laagdrempelig, echt waar.
Of je nu directeur bent, marketeer of klantadviseur, je kunt bij iedereen aankloppen om iets te vragen of even te sparren. Of om gewoon een gezellig praatje te maken. ;) Alles is ons normaal.
Ambitieus.
Bij ons draait alles om ontwikkeling. We trainen onze klantadviseurs continu, investeren in AI, en staan open voor medewerkers die hun functie willen uitbreiden. Groei in alle opzichten!
Gi-ga-gezellig!
Hard werken doen we graag, maar we houden ook van een feestje! We organiseren vaak borrels, uitjes en feesten waar plezier voorop staat. Deze gezellige sfeer nemen we uiteraard mee naar koffie- en lunchmomenten!

De Beste Werkplek!

Omdat we werkplezier hoog hebben staan, besteden we iedere dag aandacht aan het creëren van een fijne werkplek. Het meedenken met jou, persoonlijke aandacht en ontwikkeling staat daarbij centraal. We vinden het belangrijk dat er een open en platte cultuur heerst, waar alles bespreekbaar is.

We zijn ontzettend blij dat onze inzet voor een prettige werksfeer zijn vruchten heeft afgeworpen, want we hebben voor het tweede jaar op rij het keurmerk voor de Beste Werkplek mogen ontvangen met 3 van de 3 sterren! Dit op basis van een medewerkerstevredenheidsonderzoek (MTO) door een objectieve partij: Fan Factory. Naast een positieve beoordeling, heeft het MTO ons weer waardevolle inzichten gegeven over hoe we onze collega’s nog meer tegemoet kunnen komen in hun wensen. Zo gaan we continu voor succes!

Aan gezelligheid geen gebrek.

Bij DIRECT Klantcontact weten we naast hard werken ook heel goed wat gezelligheid is. Op de werkvloer is er altijd ruimte voor een koffiemoment, gezellig praatje of een geintje. En als de gelegenheid er is, reken maar dat er een borrel of feest wordt georganiseerd! Zo hebben we al van veel etentjes, uitjes en thema feestjes mogen genieten. Ben jij er de volgende keer ook bij?

Klantcontact zonder grenzen.

Ja, dit is ook heel leuk! Sinds 2021 outsourcen we een deel van onze klantenservice naar het altijd zonnige Suriname, en in 2023 openden we in Paramaribo een fysieke hub. En het wordt nog mooier: in november 2024 openen wij de deuren van onze allereerste eigen vestiging in Paramaribo! Een prachtige mijlpaal waar we met het hele bedrijf naartoe leven. Het is een werkelijk feest (ja echt) om eens in de zoveel tijd onze collega’s daar op te zoeken. Ook al zijn onze collega’s in Suriname fysiek ver weg, onze band is sterk en dat voelen we ook.

Verhalen van klantadviseurs.

Leer ons kennen
18 september 2024

Bij DIRECT Klantcontact draait alles om mensen. Daarom stellen we je graag voor aan onze toppers van werknemers, met deze keer Anne Marie de Cock in de hoofdrol!

Lees meer
Leer ons kennen
24 juli 2024

Onze financiële rots in de branding: maak kennis met onze altijd opgewekte Patrick Magendans. Inmiddels meer dan één jaar werkzaam als Financieel Manager bij DIRECT Klantcontact, waar we superblij mee zijn!

Lees meer
Verhalen
26 april 2024

Helga heeft al een tijdje een droom: teamleider worden. Ze zit al jaren enorm op haar plek bij DIRECT Klantcontact. Als senior klantcontactmedewerker is ze onder andere dagelijks bezig met het inwerken van nieuwe …

Lees meer
Ook iedere dag mensen blij maken? Bekijk dan onze vacatures en maak het verschil.
Solliciteer DIRECT
Bellen Bel DIRECT