Waar heb jij altijd al van gedroomd?

Een echte specialist worden in klantcontact? Of toch een cursus pottenbakken? Bij DIRECT Klantcontact leiden we je niet alleen op tot klantadviseur, maar bieden we je ook volop ruimte om je dromen te verwezenlijken. Of je nu door wilt groeien tot teamleider of naast jouw baan het liefst een cursus Spaans volgt. Waar jij gelukkig van wordt, worden wij ook gelukkig van. Ontwikkeling staat bij ons centraal, in de breedste zin van het woord. Zo blijven we samen doorgroeien en halen we het uiterste uit onszelf!

Jouw voordelen van werken en leren.

Werkervaring opdoen.
Er is geen betere plek om ervaring op te doen, dan op een werkplek waar je gelijk ook van alles leert en in de praktijk mag brengen.
Speficieke vaardigheden leren.
Alle nieuwe vaardigheden die je leert, kun je direct toepassen op je werk.
Een goed salaris ontvangen.
Terwijl je werkt, word je opgeleid en gecoacht door onze teamleiders. En je ontvangt gewoon salaris terwijl je jezelf ontwikkelt. Win – win!
Persoonlijke begeleiding krijgen.
Voordat je gaat werken en leren, word je vaak gekoppeld aan een zogeheten buddy. Deze helpt je met je opleiding én werk, zodat alles soepeltjes verloopt.
Ik geloof in het doorgeven van kennis. Omdat ik hier al een tijdje werk heb ik al veel meegemaakt en opgelost.
Cathelijne Elijzen, Senior Klantadviseur bij DIRECT Klantcontact

We luisteren naar jouw ambities.

Bij ons bepaal je zelf je carrièrepad. Dit betekent dat we graag luisteren naar jouw ambities. We hebben zelfs een persoonlijk opleidingsbudget beschikbaar, waarmee jij jouw dromen kunt waarmaken. Met aandacht voor wie je bent en wat je doet en kan, begeleiden én coachen we je zo goed mogelijk. Zolang je plezier hebt in je werk en energie haalt uit wat je doet, weten wij dat je bij ons op je plek zit! 😉

  • Persoonlijk opleidingsbudget
  • Doorgroeien
  • Haal het beste uit jezelf

Klantadviseur én specialist!

Naast dat we je de fijne kneepjes van het klantcontactvak leren, leiden we je ook specialistisch op. Zo leer je over mobiliteit, installatie en techniek en heb je de mogelijkheid om trainingen te volgen gebaseerd op een specifiek bedrijf. Zo weet je problemen van klanten goed te filteren met jouw specifieke kennis en zorg je in de meeste gevallen al voor een oplossing bij het eerste contact moment. Hoe specialistisch opleiden er dan uitziet?

  • Specifieke e-learning routes
  • Fysieke trainingen
  • Coaching gesprekken

Jouw kansen en mogelijkheden.

Bij DIRECT Klantcontact geloven we in groei. Daarom krijg je bij ons de kans om je ambities waar te maken en de beste versie van jezelf te worden via ons opleidingsplan. Of je nu droomt van een carrière als kapper, fotograaf, voedingsdeskundige of een andere richting wilt inslaan, wij staan klaar om jou te ondersteunen.

Het enige wat je hoeft te doen is je droom kenbaar te maken bij je teamleider, en wie weet ben jij binnenkort bezig met een opleiding die jouw toekomst verandert!

Doorgroeien is altijd binnen handbereik. Je hoeft niet per se een opleiding te volgen om verder te komen. Of je nu ambities hebt om monitor, planner, teamleider of zelfs een andere rol te vervullen, wij helpen je die stap te zetten.

Voel jij je op je plek bij DIRECT Klantcontact? Dan zorgen wij ervoor dat er altijd ruimte is om te groeien en het beste uit jezelf te halen. Sluit je aan en groei mee met DIRECT Klantcontact!

Via onze verschillende leerroutes kun je je bij ons ontwikkelen tot een echte specialist. Via deze leerroutes verdiep je je kennis over diverse klanten, specifieke problemen en onderwerpen die perfect op elkaar aansluiten. Hierdoor krijg je niet alleen een breder inzicht, maar kun je jouw expertise dagelijks inzetten tijdens gesprekken.

Bij DIRECT heerst een open cultuur, waarin we feedback, tips en tops direct met elkaar delen. Zo haal jij het beste uit jezelf en werk je resultaatgericht. Elke vier weken heb je een één-op-één coachinggesprek waar we jouw gesprekken, eventuele klachten, werktijden en voortgang bespreken. Natuurlijk bieden we je ook alle ruimte om jouw ambities en groeikansen aan bod te brengen!

Wij geloven in leren door doen. Soms is het nodig om een product of dienst in het echt te zien en ervaren om deze goed te begrijpen. Daarom geven onze klanten soms een fysieke training. Tijdens deze trainingen krijg je de kans om het product of de dienst van dichtbij te leren kennen, zodat jij met nog meer kennis en zelfvertrouwen jouw klanten kunt helpen.

Verhalen van klantadviseurs.

Leer ons kennen
18 september 2024

Bij DIRECT Klantcontact draait alles om mensen. Daarom stellen we je graag voor aan onze toppers van werknemers, met deze keer Anne Marie de Cock in de hoofdrol!

Lees meer
Leer ons kennen
24 juli 2024

Onze financiële rots in de branding: maak kennis met onze altijd opgewekte Patrick Magendans. Inmiddels meer dan één jaar werkzaam als Financieel Manager bij DIRECT Klantcontact, waar we superblij mee zijn!

Lees meer
Verhalen
26 april 2024

Helga heeft al een tijdje een droom: teamleider worden. Ze zit al jaren enorm op haar plek bij DIRECT Klantcontact. Als senior klantcontactmedewerker is ze onder andere dagelijks bezig met het inwerken van nieuwe …

Lees meer
Ook iedere dag mensen blij maken? Bekijk dan onze vacatures en maak het verschil.
Solliciteer DIRECT
Bellen Bel DIRECT