Als teamleider in Suriname begeleidt, coach en motiveer je jouw medewerkers om het beste uit zichzelf te halen. Wanneer je team tegen uitdagingen aanloopt, ben jij hun rots in de branding en help je hen verder. Je houdt scherp toezicht op prestaties zoals gesprekstijden en skills, en werkt samen met je team aan continue verbetering. Klinkt dit als jouw volgende uitdaging? Lees dan verder!
Wij bieden je een afwisselende en verantwoordelijke functie in een organisatie met hoge snelheid, korte lijnen en een informele werksfeer. Geen dag is hetzelfde. Je werkt zelfstandig in een net geopend kantoor. Je bouwt aan je eigen team en zorgt voor een optimale kwaliteit. Je bent daarin eigen ondernemer waarin je jouw creatieve ideeën kan uitwerken. Kortom een unieke kans!
Als teamleider combineer je leiderschap met een scherp oog voor resultaten en klanttevredenheid. Je hebt al ervaring binnen de (facilitaire) callcenter wereld en weet als geen ander hoe je je team motiveert om het beste uit zichzelf te halen. Flexibiliteit, oplossingsgericht denken en een goed inlevingsvermogen zijn voor jou tweede natuur.
Ga jij de vacature van Teamleider invullen, dan ga je leidinggeven aan een team wat groeiende is. Vanaf 1 november opent DIRECT Klantcontact Suriname haar deuren. We zijn voornemens daar een gezellig hecht team te bouwen die voor +/- 600 Nederlandse klanten de telefoon aanneemt. DIRECT Klantcontact Nederland heeft al twee jaar op rij het keurmerk Beste Werkplek behaald en ook deze titel willen wij voor DKC Suriname. Lijkt het je leuk om onderdeel te worden van deze club gemotiveerde collega’s en zo je carrière een boost te geven? Solliciteer dan DIRECT!
Solliciteer direct en twijfel niet langer. We kunnen niet wachten om je te ontmoeten!
Voor meer informatie over de vacature neem contact op met de afdeling HR: hr@directservicegroep.nl. Telefoonnummer: 026-3724580
"*" geeft vereiste velden aan
Je passie is mensen coachen, motiveren en aan te sturen. Je beschikt over een goede dosis ervaring als teamleider of leidinggevende binnen het facilitaire callcenter vak.
Met jouw enthousiasme en oplossingsgerichte aanpak bezorg je klanten een glimlach via telefoon, e-mail of chat. Je bent een echte probleem oplosser en dat geeft jou energie!
Ben jij een geboren probleemoplosser met een passie voor klanttevredenheid? Hou je van een mooie uitdaging en wil je daarnaast zelf je werkrooster bepalen? Lees dan snel verder!