Skip to content
"We kunnen altijd beroep doen op de ondersteuning van DIRECT Klantcontact. Via elk mogelijk klantcontactkanaal."

Leonie van Mierlo, Stadsparkeren

Leonie van Mierlo

Stadsparkeren is een landelijke aanbieder van belparkeren in de ruimste zin van het woord. Gebruikers kunnen betaald parkeren en zich gemakkelijk aanmelden via de telefoon, app en sms, maar ook via kentekenherkenning of een pas. In meer dan 160 gemeenten kan met de Stadsparkeren app of mobiele telefoon geparkeerd worden. Op bijna 100 locaties in Nederland, zoals parkeergarages en ziekenhuizen heeft Stadsparkeren haar eigen techniek staan die er voor zorgt dat gebruikers makkelijk in en uit kunnen rijden door middel van kentekenherkenning of een pas. Wat Stadsparkeren uniek maakt, is dat het gelijk mogelijk is om te starten met alle diensten zodra een nieuwe gebruiker zich aanmeldt.”

Ambitie voor 24/7 bereikbaarheid

“Wij waren jaren geleden een jong startend bedrijf en het was al snel duidelijk dat we onze klantenservice niet zelf aankonden. De ambitie was om 24 uur per dag, 7 dagen per week telefonisch bereikbaar te zijn. En dat is voor een jong bedrijf meteen een enorm grote ambitie. Daar hadden we dus duidelijk hulp bij nodig. Vanaf het eerste moment is de klantenservice uitbesteed en sindsdien zijn wij dan ook 24/7 bereikbaar. We wilden het direct goed aanpakken.”

Duidelijke afspraken in de samenwerking

“In samenspraak met het team van DIRECT Klantcontact is er veel mogelijk. Onze samenwerking is erg prettig en open. Vooral het contact met onze vaste contactpersonen is erg vertrouwd. Aan het begin van onze samenwerking zijn verschillende afspraken gemaakt over de afhandeling van de gesprekken en zijn er trainingen ingepland om de operationele zaken goed bij te brengen. De aanpassingen in gespreksafhandelingen worden nu per mail aangepast. Dient er juist direct actie ondernomen te worden, dan bellen we gewoon DIRECT Klantcontact op.”

De meeste uiteenlopende klantvragen

“DIRECT Klantcontact ontzorgt op het gebied van telefonie. Dit houdt in dat zij in principe alle gesprekken op het 0900 nummer aannemen. DIRECT Klantcontact neemt de meest uiteenlopende gesprekken aan. Dit kunnen vragen zijn over openstaande facturen, werkwijze van belparkeren of aanvragen van nieuwe gebruikers. Er zijn natuurlijk uitzonderingen die wij zelf afhandelen. Gevoelige locaties waar wij zelf moeten inloggen in de digitale omgeving van bijvoorbeeld ziekenhuizen of parkeergarages houden wij in eigen beheer.”

Bekijk hier andere klantverhalen

Op zoek naar een partner in klantcontact? Neem contact op.

Laat je gegevens achter en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.

  • Flexibel op- en afschalen
  • In no time 24/7 bereikbaar
  • >60% van de meldingen direct afgehandeld
  • Een vast professioneel team met korte lijnen

Kom je er niet uit? Wij helpen graag verder.

Direct antwoord

Binnen 24 uur antwoord

Binnen 1 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Stadsparkeren logo
Back To Top