Skip to content
"Met DIRECT Klantcontact bieden onze huurders 24 uur per dag een storingsdienst aan voor calamiteiten."

Yvonne Jeuring, Woonbedrijf Ieder1

“Woonbedrijf Ieder1 heeft ruim 200 medewerkers in dienst om 14.500 huurders prettig te laten wonen. De storingsdienst is daarbij een veel gebruikte service door onze woningcorporatie. Wij bieden onze huurders 24 uur per dag een storingsdienst aan voor calamiteiten. Overdag pakken wij de telefoon zelf op maar van 17.00 uur tot 8.30 uur de volgende dag maken we gebruik van DIRECT Klantcontact. Ook het hele weekend zit hun team voor ons paraat. Soms zetten we ze extra in als we een werkoverleg hebben.”

Een vaste poule van klantcontactmedewerkers

“Het team van DIRECT Klantcontact heeft een strakke instructie voorhanden waarop staat vermeld wie ze voor welke klachten kunnen bellen. Bij Ieder1 hebben we altijd één persoon achter de hand voor als er echte grote calamiteiten zijn zoals brand. Dit komt gelukkig amper voor. DIRECT Klantcontact werkt voor ons met een vaste poule omdat we een redelijk bewerkelijk account hebben. Van ieder telefoontje krijgen wij een rapport, wat het ook voor melding is. Dat kunnen er in het weekend wel 30 of 40 zijn. “

Is dit een gestelde vraag tijdens het interview?

“We maken nu ruim 10 jaar gebruik van de service van DIRECT Klantcontact en zijn daarover erg tevreden. Als wij maar zorgen dat ons script goed is dan loopt de rest vanzelf. We hebben hele korte lijnen met het bedrijf dus eventuele wijzigingen worden direct teruggekoppeld en aangepast in de instructie. We betalen een vast bedrag voor een standaard aantal telefoontjes en alles wat daarboven komt, betalen we extra. Natuurlijk voeren ook wij wel eens de discussie of we zelf niet beter nachtdiensten kunnen gaan draaien maar zolang het allemaal goed loopt denkt iedereen: heerlijk dat zij ’s nachts de boel van ons overnemen.”

Bekijk hier andere klantverhalen

Op zoek naar een partner in klantcontact? Neem contact op.

Laat je gegevens achter en één van onze consultants neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.

  • Flexibel op- en afschalen
  • In no time 24/7 bereikbaar
  • >60% van de meldingen direct afgehandeld
  • Een vast professioneel team met korte lijnen

Kom je er niet uit? Wij helpen graag verder.

Direct antwoord

Binnen 24 uur antwoord

Binnen 1 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Logo Ieder1
Back To Top