Skip to content

Tijd voor een nieuwe baan? Solliciteer als klantenservice medewerker

Laatste update op 14 januari 2022 om 11:06 am
Leestijd: 3 minuten

Op zoek naar een nieuwe baan? Dan ben je hier aan het juiste adres. Wij zijn momenteel op zoek naar nieuwe klantenservice medewerker. Weten of dit iets voor jou is? Lees dan snel dit blog en kom erachter.

Navigeer snel naar

Werken in het klantcontact

Als gevolg van de corona pandemie is onze wereld veranderd. Veel mensen raakte hun baan kwijt en we zagen de wereld langzamerhand nog meer digitaliseren. Steeds meer bedrijven zien de waarde in van online aanwezigheid, niet alleen als het gaat om de verkoop van producten, maar ook middels goede klantenservice. En dat allemaal op afstand. Klantenservice medewerkers zijn daarbij een onmisbare schakel geworden voor ieder bedrijf.

Door deze opschudding zagen ook wij de wereld van klantcontact groeien. Dat maakt dat er nu bij ons op kantoor in Arnhem een aantal functies zijn vrijgekomen voor nieuwe klantenservice medewerkers. Een baan die veel mogelijkheden biedt. Ben jij communicatief vaardig, empathisch en behulpzaam? Dan is deze baan wellicht wel wat voor jou. Wij zoeken mensen die met veel enthousiasme ons team willen ondersteunen en onze klanten op weg helpen naar een nog betere service. Voor zowel een bijbaan als vaste baan nodigen wij je uit om te solliciteren wanneer je jezelf herkent in dit profiel.

Samen veroveren we de wereld van klantcontact.
blog

Klantenservicemedewerker bij DIRECT Klantcontact in Arnhem

Wanneer je solliciteert op de vacature en door de selectieprocedure heen komt, dan kom je te werken op ons kantoor in hartje Arnhem. Wij bieden hybride-werk aan, wat betekent dat je zowel op locatie als thuis te werk kunt gaan. Eenmaal aangenomen word je aangesteld als klantenservice medewerker en ga je voor de meer dan 1000 organisaties waar wij mee samen werken de telefoon aannemen en vragen beantwoorden. De vragen die binnen komen kunnen bijvoorbeeld gaan over een verkeerde reservering, een factuurvraag of een klacht over een levering. Daarnaast denk je actief mee over hoe we onze klantenservice processen kunnen verbeteren. Je krijgt bij ons veel verantwoordelijkheid dus!

Wat heb je nodig?

Om te solliciteren voor de functie Klantenservice medewerker, vragen we je in ieder geval om een afgeronde mbo niveau 4-, havo- of vwo-opleiding. Een goede beheersing van Nederlandse taal in woord en geschift is een must. Wanneer je Engels spreekt op B1 niveau is dat mooi meegenomen. Van onze medewerkers verwachten we dat ze proactief, leergierig en zelfstandig zijn. Wij bieden vele interne opleidingen en training aan en geven je ook de mogelijkheid om door te groeien binnen onze organisatie. Zo geven wij bijvoorbeeld ook regelmatig feedback en delen we tips en tops tijdens de coaching gesprekken. Jij wordt zo goed begeleid om het beste uit jezelf en de functie te halen.

“Dynamisch, meevierend en flexibel: dat zijn waarden die onze organisatie kenmerken."

Samantha Kinkelaar, Monitor

Samantha

Wat bieden wij?

Je ontvangt bij ons een goed salaris tussen de €11,23 en €13,23 per uur; Daarnaast kun je rekenen op een volledige OV-vergoeding óf reiskostenvergoeding van € 0,19 per km met een maximum van 36 km per dienst. Bovendien werken wij flexibel met roosters. Je werkdagen en uren kun je dus zelf indelen. Verder kan je een gezellig team verwachten, vol met andere ambitieuze collega’s. En kan je ook nog eens beroep doen op de niet-ziek-zijn-bonus waardoor je vakantiedagen kunnen oplopen tot 26 dagen per jaar op fulltime basis.

Klinkt dit je als muziek in de oren?

En herken jij je in het omschreven profiel? Waar wacht je dan nog op! Solliciteer nu via het onderstaande formulier of neem een kijkje tussen onze vacatures. 

Back To Top